تکست موزیک

متن تمامی آهنگ ها در این اینجا....

تکست موزیک

متن تمامی آهنگ ها در این اینجا....

وبلاگ تکست موزیک در تاریخ 7 مرداد 95 ساخته شده است.
ما سعی داریم تا در این وبلاگ متون و تکست های تمامی آهنگ های قدیمی و جدید و از همه سبک ها را قرار دهیم.

به دلیل تایپ شدن تکست ها به صورت دستی امکان وجود اشکال و غلط املایی وجود دارد. از شما بازدید کنندگان عزیز خواهشمندیم در صورت مشاهده هر نوع اشکال از قبیل: تایپ اشتباه، غلط املایی، اشتباه نوشتن تکست ها و ..... به ما در قسمت نظرات گزارش دهید.

..:: کیفیت هرگز از مد نمی افتد ::..

بایگانی

متن آهنگ عطر از متین دوحنجره


متین دو حنجره آهنگ عطر
متن آهنگ عطر از متین دوحنجره

چشماتو وا کن و منو ببین
تویِ سکوتم گریه خوابیده

چی شد دلت اینجور هوایی شد
از من مگه قلب تو چی دیده

آروم درارو رو به روم ببند
چشمای بستم نشنوه میری

میری ولی باور نکردم که
از قلب من اینجوری دلگیری

نه حق نداری که بخوای
پشت سرت ابری نشم

تو خونه میمونه بری
عطری که من دیوونشم

نه حق نداری که بخوای
پشت سرت عطری نشم

تو خونه میمونه بری
عطری که من دیوونشم

چشماتو وا کن و منو ببین
توی سکوتم گریه خوابیده

چی شد دلت اینجو هوایی شد
از من مگه قلب تو چی دیده

نه حق نداری که بخوای
پشت سرت ابری نشم

تو خونه میمونه بری
عطری که من دیوونشم

نه حق نداری که بخوای
پشت سرت ابری نشم

تو خونه میمونه بری
عطری که من دیوونشم


نظرات  (۱)

  • فایل پرشین
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام دوست عزیز. ما از سایت تون دیدن کردیم خوشمون اومد خوشحال میشیم شما هم از سایت ما دیدن کنید و لینک ما رو به عنوان همکار و دوست تون در پیوند های وبلاگ تون قرار بدید

     

    عنوان لینک : **** *****

    آدرس سایت : ******************

    اگه دوست دارین سایت بسازین و فراتر از وبلاگ فعالیت کنید بهم خبر کن سعی میکنم کمکتون کنم   

    مدیر **** *****

    پاسخ:
    سلام. خوش حال شدم که از وبلاگم خوشتون اومده و امیدوارم باز هم به ما سر بزنید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی