تکست موزیک

متن تمامی آهنگ ها در این اینجا....

تکست موزیک

متن تمامی آهنگ ها در این اینجا....

وبلاگ تکست موزیک در تاریخ 7 مرداد 95 ساخته شده است.
ما سعی داریم تا در این وبلاگ متون و تکست های تمامی آهنگ های قدیمی و جدید و از همه سبک ها را قرار دهیم.

به دلیل تایپ شدن تکست ها به صورت دستی امکان وجود اشکال و غلط املایی وجود دارد. از شما بازدید کنندگان عزیز خواهشمندیم در صورت مشاهده هر نوع اشکال از قبیل: تایپ اشتباه، غلط املایی، اشتباه نوشتن تکست ها و ..... به ما در قسمت نظرات گزارش دهید.

..:: کیفیت هرگز از مد نمی افتد ::..

بایگانی

متن آهنگ در این دنیا از مهدی سلطانی

مهدی  سلطانی
متن آهنگ در  این دنیا از مهدی سلطانی


در این دنیا تک و تنها شدم من
گیاهی در دل صحرا شدم من

چو مجنونی که از مردم گریزد
شتابان در پی لیلا شدم من

چه بی اثر می خندم
چه بی ثمر می گریم

به ناکامی چرا رسوا شدم من
چرا عاشق چرا شیدا شدم من

من آن دیرآشنا را می شناسم
من آن شیرین ادا را می شناسم

محبت بین ما کار خدا بود
از این جا من خدا را می شناسم

خوشا روزی که این دنیا سرآید
قیامت با قیامِ من سرآید

بگیرم دامن عدل الهی
بپرسم کام عاشق کی برآید

چه بی اثر می خندم
چه بی ثمر می گریم

به ناکامی چرا رسوا شدم من
چرا عاشق چرا شیدا شدم من

به ناکامی چرا رسوا شدم من
چرا عاشق چرا شیدا شدم من

نظرات  (۵)

عالیییییی آقا مهدی دستت درد نکنه روزی هزار بار گوشش میدم

سلام واقعا عالی شیر مادرت حلالت باشد اقای سلطانی عزیز عجب صدای روزی صد مرتبه هم گوش بدم بازم کمه

البته آقای سلطانی خیلی خوب اجرا کردن ولی ای کاش قبل از همه نامی از خالق اثر هم برده می شد که متاسفانه به ندرت این کار انجام میشود. 
بسیار زیبا و دلنشین .آقا مهدی گل کاشتی 

بسیار زیبا و دلنشین .آقا مهدی گل کاشتی 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی